W trakcie...

... realizacji są projekty niektóre, a inne już ukończone,
jak np. ten kolorowy mały pledzik dla pewnej małej osóbki ;-)
Dziergałam, dziergałam, kombinowałam, ale wreszcie się udało dopasować wszystkie kwiaty i jeszcze zrobić ramę. Nie jest to może mistrzostwo świata, ale dla to zdecydowanie wielkie osiągnięcie! i dumna jestem!!!


A w trakcie realizacji jest torba. Tak porwałam się na zrobienie torby ;-) Z kwadratów tym razem, takich uniwersalnych. Kolorystycznie wybrałam szarości i błękit, a jak to wszystko wyjdzie zobaczymy. Na razie są kwadraty na stronę przednią i tylną, potrzebne będą jeszcze boki, dno, uszy jakieś, no i podszewka... I niezależnie od poziomu zmęczenia dniem codziennym i poziomem energii efekt relaksacyjno-odstresowujący szydełkowania nadal działa!



A teraz trochę z innej beczki. Żeby nie było, że zafiksowałam się na szydełku i wełnie i na tym koniec. Trochę zabawy z papierem, składaniem go i oczywiście zabawy ze światłem w trakcie zdjęć. Efektem końcowym będzie wielki kwiat do zawieszenia (wzór podpatrzony gdzieś w internecie, ale za Boga nie mogę znaleźć gdzie : -( ) , a tymczasem fotki...








I to na tyle...
d.




Komentarze

Popularne posty