chcieć...

kiedy chcesz czegoś, to po prostu to zrób
na samym gadaniu, że chciałabym, że chcę... nic nie wyrośnie,
póki nie zaczniemy wprowadzać tego naszego "chcę" w działanie

to takie niby oczywiste, ale jak życie pokazuje, nie jest z tym łatwo...
ale...
warto, bo wtedy dajemy sobie prawo i przyzwolenie, by dobrze czuć się ze sobą
trochę się sobą zaopiekować i spełnić te swoje CHCĘ...

ja ćwiczę w tym temacie wytrwale ;-)

chciałam pojechać do fajnego kina, nie do sieciówki pełnej popcornu i reklam wszystkich topowych komedii romantycznych i innych horrorów, ale do kina gdzie liczy się widz, film i różne na niego spojrzenia

chciałam zobaczyć film "Pokot" Agnieszki Holland

i udało się załatwić dwa w jednym!
Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu - klimatyczne, z ciekawą ofertą, nie tylko filmową, z licznymi przeglądami, festiwalowe oczywiście, dla mnie idealne!










a film "Pokot" wbił mnie w fotel
spodziewałam się świetnego kina, dobrego aktorstwa i klimatu wręcz magicznego i dostałam to i o wiele więcej! Piękne zdjęcia, które emanują magią, podkreślają zachwyt nad naturą i jej czarami, przepiękna Kotlina Kłodzka, lasy i zwierzęta - niemi bohaterowie pierwszego planu!
Film jest bezpośredni, ma mocny dosadny przekaz i takie kino daje nadzieję, że jeszcze mamy szanse jako ludzie! polecam, chociaż myślę, ze nie wszyscy będą tak entuzjastyczni, jak ja, ale... cóż nie mamy na to wpływu...
ja ciągle myślę o tym, co ten film mi dał, pracuje ciągle we mnie...
ale jedno jest już pewne, że nie znajdę w sobie przenigdy ani krzty zrozumienia czy zgody na bezsensowne zabijanie zwierząt, nie będzie we mnie zrozumienia dla myśliwych i ich całej "filozofii", ich argumentów o działaniu dla dobra przyrody, zwyczajnie tego nie ogarniam!


a wracając do tego, że chcieć to działać...
zwyczajnie udały nam się kolejne wagary!
chciałam chwili wytchnienia, odpoczynku i zrobiłam to dla siebie!
i miałam czas na obserwowanie codziennego życia obok...














i tak minął 217 dzień 
a do projektu trafia to zdjęcie
człowiek z koszem


wagary są czasem bardzo potrzebne
a apetyt na więcej rośnie ;-)
d.



Komentarze

Popularne posty