Z innej szuflady...

Otworzyłam kolejną szufladę i wrzucam dzieło z wyjątkową koleżanką w roli głównej ;) (patrz zdjęcie!)
Praca na szarym kartonie, z wykorzystaniem papierów i stempli ze sklepu scrap.com.pl.
Dodatkowo farby akrylowe, koraliki drewniane, filcowe podkładki, drewniane mini spinacze, słoneczniki z torebki na prezenty,
i to już chyba wszystko...


I jeszcze jedna praca z kolejną fajową koleżanką, tym razem moją osobistą psicą :)
Tym razem również w ruch poszły papiery i stemple ze sklepiku scrap.com.pl, a na dodatek rozpędziłam maszynę do szycia, dodałam tekturę szarą karbowaną, drewniane koraliki i guziki. I powstało to...


I tak sobie myślę, że tworzenie takich prac daje mi więcej odprężenia, wytchnienia od codzienności, niż cokolwiek innego. To prawdziwe koło ratunkowe, przy którym bateryjki same się ładują i można ruszać dalej...

Komentarze

Popularne posty