Różne okazje...

... okazje, święta i inne dni do celebrowania mijają, jak wszystko.... a tu u mnie pod strychem taki powidok po walentynkach można by rzec, bo jakoś tak sercowo...




to kartka też okolicznościowa... z okazji okrągłych urodzin naszej sąsiadki ;-)
papiery użyte - wyciągnięte z przepastnych archiwów, dziurkacz brzegowy serca plus szary papier, biała kartka i pomysł!



i wysyłam moje piękne sepiowe zdjęcia na fotogrę do ArtPiaskownicy .... tak dzisiaj spontanicznie zdjęcia mi się prawie same robiły i niech leci fotka... ;-)



I jeszcze wiosennie się robi w tych zimowych jeszcze barwach....



a że moją nową maszynę do szycia kocham, to i coraz to kolejne rzeczy z pod jej igły wychodzą...
tym razem nowe poszewki na poduchy do salonu na kanapę... materiał - stara narzuta na łóżko, a że wielka jest to mimo odcięcia sporego kawałka, nadal pełnić swoją funkcję może - prawdziwy recycling ;-)




i zmykać czas...
d.

Komentarze

Popularne posty