nowy...

Nowy rok już za moment
otwieram szeroko drzwi
niech się rozgości wygodnie i otworzy to, co było zbyt długo zamknięte
domknie to, co warte zamknięcia

niech pomaga znajdować rozwiązania
i nie pozwala na umartwianie, stanie w miejscu

niech sprzyja działaniu
niech rozsiewa energię
i popycha do przodu!


to 149 dzień w projekcie 365!
jestem dumna z siebie
szczęśliwa, że dotrzymuję sobie słowa, że powoli uczę się fotografii, 
że przestałam się poganiać,
że udaje mi się pokonywać różne trudności i co by się nie działo - robić zdjęcia!
a to kilka kadrów z ostatniego czasu na toocapic.com 
- z mojego osobistego profilu możecie zajrzeć tutaj - klik
z mojego osobistego życia ;-)
to moje spojrzenia na to, co wokół mnie
na co dzień, każdego dnia...
























i w tym kolejnym roku - nadal będę latać wszędzie z aparatem w torbie i bacznie się rozglądać ;-)



otwierajmy szeroko drzwi - nowe idzie ;-)
d.



Komentarze

Popularne posty