Mam szczęście...

... pracować i być kilka godzin w tygodniu w bardzo fajnym miejscu, gdzie ludzie próbują na różne sposoby wyrażać siebie, mają czas i możliwość do twórczego podejścia do samych siebie, choć nie zawsze i nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę ;) Ja lubię to wszystko obserwować, towarzyszyć im, być z nimi te parę chwil i razem z nimi cieszyć się z efektów ich pracy. I chciałabym się z Wami tym podzielić, bo tak mało czasu i zaangażowania mamy na co dzień, by delektować się codziennością i tym, czego sami dokonujemy...






Prezentowane powyżej prace są autorstwa uczestników
Ośrodka wsparcia w Jaworze
- taka mała promocja ;)

 
A poza tym, tak mnie dopadło dziś poczucie, że człowiek jest, co by nie bylo zagadką zawsze, dla siebie, dla innych i każdego dnia zaskakuje... i to jest kotwica, by tej wiary w drugą osobę nie zatracić.


No dobrze. Jeszcze pokazać spieszę kilka kartek okolicznościowych (urodzinowa dla 9- latka, dla Babci i Dziadka, urodzinowa), jakie udało mi się zrobić w ostatnich czasach ;)
Zdjęcia nie najlepsze, światło kiepskie, ale przynajmniej widać o co chodzi - mam nadzieję ;)))
W najbliższej przyszłości będzie więcej zdjęć karteluszek.





Żegnam się teraz! I pozdrowionka dla wszystkich, którzy tutaj zaglądają !
d.

Komentarze

Popularne posty