Takiego wyzwania...

...mi było trzeba. Słowo "rower" ~ i pierwsze, co przyszło na myśl to dzwonek w kwiaty przy moim niepowtarzalnym i czekającym ze mną na wiosnę rowerze!!!


... i rozpoczęła się sesja fotograficzna Batavusa!



... a potem wieczór przebiegł już niezwykle twórczo przy kuchennym stole z kubkiem herbatki z cytryną! Z efektu jestem zadowolona i zgłaszam się do zabawy na: http://blog.crafts.hopmart.pl/2011/02/wyzwanie-nr-15-cykl-wyzwan-ze-sowem.html



Przy pracy miałam w głowie utwór Lecha Janerki chyba... "...rower to jest świat..." Wykorzystałam papier max&whiskers (jeden z wielu, które dostałam w prezencie urodzinowym! jeszcze raz dziękuję kochani ;)), szary papier, czarny papier, kalkę techniczną, tekturę karbowaną, koraliki drewniane, spinacze biurowe, ołówek, cienkopis, maszynę do szycia i ... to chyba wsjjjooo!
I to na tyle teraz ;)

Komentarze

Popularne posty