prosto spod igły...

... prosto spod igły wyleciały u mnie gwiazdy tym razem. Proste w formie, z resztek już wcześniej wykorzystywanych materiałów, przystosowane do przytulania, bo mięciutkie w środku...


obecnie gwiazdy to nowy trend w światku wnętrzarskim, coraz częściej wykorzystywanym. mnie też urzekły, tym bardziej że proste w wykonaniu są również i zbyt dużo czasu na ich wykonanie nie potrzeba...
I będzie mały tutorial, czyli jak wygląda krok po kroku, ich tworzenie. Znajdujemy kawałek materiału, dobieramy wielkość gwiazdy i na lewej stronie szkicujemy kształt gwiazdy. Kawałki materiału z narysowaną gwiazdą potrzebujemy oczywiście dwa - jednakowe. Wycinamy nasze gwiazdy i zostawiamy ok. 1 cm zapasu na szwy.


następnie łączymy ze sobą dwie strony gwiazdy, prawymi stronami do siebie i zszywamy dookoła, zostawiając jednak mały otwór. Przez ten otwór odwracamy nasze dzieło na prawą stronę, dokładnie wypychamy rogi, najlepiej pomóc sobie czymś, ja łapię za szydełko - doskonale się sprawdza. I gotowa gwiazda.


kolejny etap to wypełnienie gwiazdy wypełniaczem jakimś - ja wykorzystuję stare poduszki do tego. Dokładnie wypełniamy rogi, zapełniamy wszystkie puste przestrzenie. I na koniec zszywamy nasz otwór i mamy gwiazdę!


Wielkości gwiazd mogą być oczywiście różne, wzory na nich też, co komu tam w sercu gra lub co tam mamy z materiałów do wykorzystania....


moje gwiazdy powędrują do pewnej małej dziewczynki i mam nadzieję, że przypadną jej do gustu takie poduchy... 
d.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty