Papierek...

... po cukierku. Papierek w koszu! A w koszu jest ciasno ;-)
A ja potrzebuję przestrzeni dzisiaj!
Tęsknię za nią i czekam na wolne dni, by ją móc złapać. Zatrzymać się i popatrzeć daleko, poza horyzont! Tymczasem, w tym oczekiwaniu jestem i mam baczne spojrzenie psa mojego,
wierne spojrzenie i takie cenne i jakie fotogeniczne!


I ścieżka jeszcze taka kręta, porośnięta zielenią...
Też mi do niej blisko!


Mam chęć pisać o samych poważnych, smętnych sprawach,
więc może lepiej tylko cytat Alice Miller z "Białych zeszytów" Soni Raduńskiej.
Ta książka - Białe zeszyty - to książka głęboka, kobieca do bólu
i wróciła do mnie w czasie, kiedy mogę na nowo ją czytać i rozczytywać się w niej.
Polecam!
I cytat wreszcie:
"Same piękne i przyjemne uczucia nie wystarczają, by uczynić nasze istnienie głębokim, cennym i pełnym decydujących wglądów..."
Tak!
d.

Komentarze

Popularne posty