Licznik...

... się kręci i... pokazuje, że "podstrychem" gości w tym miejscu już całe, pełne dwa lata, a więc leci trzeci roczek!
To takie małe święto dla mnie i poczucie satysfakcji, że nie poddałam się przy pierwszych trudnościach, przy pierwszych spadkach motywacji czy braku pomysłów na kolejne posty, bo... okazuje się, że tych koncepcji, pomysłów mam sporo, inspiracjami okazują się być przeróżne sprawy,, rzeczy, ludzie i to też dodaje mi energii, by dalej tu być. Są jeszcze obserwatorzy, zaglądacze, więc nie tylko ja tutaj zaglądam, a wiele innych osób również i też inspiruje!
I oby tak dalej;-)))
Przy tej okazji zmiana głównego banerka - nie jest to może to o co mi do końca chodziło, ale na razie póki styczeń jeszcze trwa niech zmiana się dokona!
A dokonywanie się tej zmiany wyglądało tak - mniej więcej...









I jak widać - zabawa kolorem trwa, a i mania szydełkowania też!
I na tym dzisiaj kończymy!
d.

Komentarze

Popularne posty