jest taka osoba...

... jest taka osoba, w której zawsze mam wsparcie i oparcie... zawsze pamięta o mnie, nawet jak ja sama o sobie zapominam ;-) jest wyjątkowa i bliska mojemu sercu i duszy, i nawet jak długo się nie widzimy to wiemy obie, że jesteśmy... to trudne do nazwania poczucie, to wrażenie i doświadczenie, wszystko w jednym i pozwala nie tracić z oczu cennych rzeczy i chwil... ona spełnia swoje marzenia, a i przy okazji moje, mimo że są w jej doświadczeniu i mam dzięki niej poczucie, że można, że da się...
... i skarby mi przywozi... i są wyjątkowe i wiem, że tylko dla mnie i tylko my wiemy o co chodzi i nie musimy nic sobie tłumaczyć, bo po prostu wiemy o co chodzi ;-)



...błękit, biel, kamień i drewno... pachnące na dodatek...



... i zanurzanie się w duszy...


... dzięki E.!!!
d.

Komentarze

Popularne posty