Aktualizacja...

...danych bieżących, czyli powrót do dziś... brak dostępu do sieci chwilowo właśnie się zakończył, więc czas na uaktualnienie i ... takie oto ostatnio widoki budziły nas rano...



i jak tak patrzę rano przez okno to doceniam, oj doceniam, że chociaż z tej strony domu nic nam nie zasłania nieba...
od wczoraj jednak szarości rozgościły się na dobre i siąpi i ciapie, tak że ptaki zmoknięte przycupnęły i nie chce im się latać...



jak aktualności to do rzeczy... moja maszyna ciągle pracuje i tak oto powstają prezenty... pierwszy to poszewka na poduchę dla babci mojej, która dla moich dzieciaków jest prababcią - mają szczęście! efekty szycia mojego zadowalające są, ale nowe wyzwania ciągle przede mną i doskonalenie w tym temacie ;-)



kwiatki, kropki i ciemny niebieski dla silnego kontrastu, plus tasiemka w szarą kratkę i gotowe!
a Alicja z Krainy Czarów pięknie prezentowała się w roli modelki i dumnie pokazała efekt działań szydełkowych - czapka sowa dla naszej Małej Sowy!





i jeszcze wdzianko dla lalki, co goła latała z Małą Dziewczynką po domu... nareszcie ma w co się odziać bidulka ;-) wykorzystałam starą bawełnianą chustkę na szyję i zwykłą bawełnianą białą tasiemkę...


a że materiału zostało to rozpędem i chęcią zmierzenia się z przestrzenną formą uszyłam literkę - nie bez prucia i przekleństw pod nosem - ale ogólnie udało się. jest przestrzenna, trzyma się w jednym kawałku, może być poduszką, bo mięciutka też jest i ogólnie wyszło!





no i jak aktualizacja to rzut oka na dziecięcą stronę...





d.






Komentarze

Popularne posty