Tworzenie się dzieje...

... powoli, ale zawsze.... powstają nowe małe formy...
na pierwszy plan wysuwa się maszynowe szycie, bo i prezent zacny dostałam - nowa maszyna do szycia, tak więc rozwijam swoje umiejętności... skromnie początkowo, ale większe projekty też mam nadzieję powstaną...
na razie zakładka do książki z wykorzystaniem papierów już prezentowanych...



i nowa torba na zakupy...




... szydełkowo też prace trwają i powstał niebieski wróbel ;-)


takie małe te wytwory, ale są!
d.


Komentarze

  1. Małe, ale za to jakie piękne! :) Najbardziej urzekła mnie zakładka do książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, mnie też ta zakładka się podoba chyba najbardziej. Duży kot to moje dzieło, a inspirowany małymi kotami z papierów z Lidla ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty