po co kupować...

kupić można tysiące rzeczy, szczególnie kiedy zbliża się jakaś okazja i prezenty należy przyszykować.
Najpierw trzeba wybrać, pomyśleć, dopasować do osoby obdarowywanej, jeśli mamy oczywiście podejście do tematu z gatunku "nie idziemy na łatwiznę"

jak już wybór określimy, zrobimy własnoręcznie czy też zakupimy to przychodzi moment i pytanie jak zapakować. Tu też kolejny wybór, możemy wrzucić nasze dary do torebki za 5,50 zeta lub trochę pogłówkować i zamiast znowu kupować gotowce, zrobić je samodzielnie, przez co zyskujemy wyjątkową oprawę, oszczędność i niepowtarzalność!

ostatnio okazja szczególna - 30-ste urodziny wyjątkowej kobiety!
przy pakowaniu wybrałam opcję - zrobię sama a co tam ;-)
wykorzystałam pomysły dziewczyn z moich ulubionych blogów + moja własną inwencję!


pierwszy pomysł na drobne prezenty od MAVELO. Zajrzyjcie koniecznie o tutaj a znajdziecie darmowe projekty do wydrukowania i wykorzystania dla swoich osobistych celów. To naprawdę morze kreatywności i inspiracji na przeróżne okazje! Poza tym świetny blog!
Ja wybrałam kwiaty, a do tego dostajemy gotowe zawieszki. Wystarczy sztywniejszy papier, drukarka, potem nożyczki, klej i lecimy ze składaniem, na koniec wstążka, zawieszka i gotowe!




do środka poszły kolczyki, ale również w specjalnej oprawie. Kartonik kolorowego sztywnego papieru, tym razem w kolorowe kwiaty na czarnym tle i dwie dziurki do zamocowania kolczyków. Prosta sprawa!



do zapakowania była jeszcze książka.
minimalistycznie wybrałam zwykłą białą kartkę, do kompletu niebieska wstążka + zawieszka od MAVELO i kolejny prezent zapakowany!




dodatkowo do prezentów kopniak motywacyjny z cudnego bloga My Pink Plum! - to kolejny blog, który tryska wręcz pomysłami, służy pomocą i inspiracją dla każdego, kto tylko ma drukarkę i trochę chęci! Naprawdę szczerze polecam!
a kopniak motywacyjny ode mnie dla mojej obdarowywanej to kostka motywacyjna - super pomysł do wykorzystania na każdy dzień, na biurko w pracy, w domu, gdzie tam komu trzeba!
Znów potrzebny był tylko sztywniejszy papier, drukarka, nożyczki i kleimy.




całą instrukcję, wskazówki i niezbędny szablon gotowy do wycięcia znajdzie dokładnie tutaj 
a gotowa kostka prezentuje się tak:






i tak to właśnie można zapakować dary, bez wydawania kasy na gotowe opakowania ;-)
dla mnie bomba!
I wspomnę tylko, że obdarowana była oczarowana, więc śmiem twierdzić, że się podobało ;-)
d.







Komentarze

Popularne posty