odbijanie i szukanie koloru

kiedy nastaje wolny od pracy dzień
wystarczy ciepła pachnąca kawa
brak pośpiechu i ręce same się rwą do działania
dzisiaj w ruch poszły stemple


zakupione dawno temu
przeleżały w szufladzie
dziś przykleiłam je wreszcie do drewnianych klocków, by praca lepiej szła...







na razie odbijanie na papierze - przedsmak i próby do pracy z tkaniną
o czym myślę od dawna








jednym słowem dobra zabawa


a za oknami w brązowo szarych tonacjach
szukałam dzisiaj koloru
i znalazłam!












przy okazji mija 206 dzień projektu
z takim obrazem


 a takie kolory to zwiastun tylko jednego - idzie nowa pora






słońce dzisiaj takie jakby chciało mi tylko pomóc w poszukiwaniach koloru...
nieocenione wręcz dało światło






a dzieciaki dzisiaj?
poziom energii sięgnął najwyższego poziomu!









i malownicze niebo na deser...




więcej nic mi nie trzeba ;-)
d.




Komentarze

Popularne posty